Garantie & retouren

Retourneren

Om onze impact op het milieu te beperken houden we graag het aantal retouren zo laag mogelijk. Heeft u een vraag over een product? Neem dan contact met ons op! Is het ontvangen product toch niet naar wens? Retourneren kan gratis binnen een termijn van 14 dagen. Je mag een artikel uit de verpakking halen, passen en beoordelen. Bewaar in de tussentijd, indien redelijkerwijs mogelijk, de oorspronkelijke verpakking en doos waar de bestelling in is geleverd.


  • Interieurparfums, zeep en cosmetica kunnen alleen ongeopend en ongebruikt geretourneerd worden wegens hygiënische overwegingen. Artikelen die zijn geopend en/of gebruikt kunnen wij hierom niet retour nemen en zullen worden geweigerd. 
  • Bed- en badgoed kunnen ongebruikt en ongewassen geretourneerd worden. 


Zorg er ten alle tijde voor dat de producten in goede staat bij ons arriveren. Producten die beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten kunnen wij weigeren of de waardevermindering in rekening brengen. 
Neem de algemene voorwaarden door voor een uitgebreide toelichting. 


Aanmelden van de retourzending
Meld de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan via info@kayori.nl.

Zorg dat de volgende informatie in de mail staat:

  • De naam waarop besteld is
  • Het bestelnummer
  • Welke artikelen teruggestuurd zullen worden

Pak de retourzending in
Doe de artikelen die teruggestuurd zullen worden in een stevige doos, bij voorkeur de doos waar de bestelling in is ontvangen. Zorg ervoor dat de terug te sturen artikelen, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking worden teruggestuurd.


Geef het pakket af bij een pakket punt bij jou in de buurt
Na ontvangst van de retourmelding sturen we per mail een retourlabel toe waarmee het pakketje kosteloos afgeven kan worden bij het pakket punt bij jou in de buurt. Op het retourlabel staat welke pakket dienst van toepassing is.


Retouradres
Kayori
Gorterplaats 15B
6531 HZ Nijmegen
Nederland


Terugstorten van het aankoopbedrag
Zodra de bestelling bij ons is aangekomen zal deze worden gecontroleerd en binnen 3-5 werkdagen gecrediteerd. Stuurt u de gehele bestelling terug? Dan worden eventuele verzendkosten ook teruggestort op uw rekening.


Contact
Heb je een andere vraag over retourneren? Neem contact met ons op via info@kayori.nl of +31 (0)85 - 0062020 (werkdagen 09:00uur tot 17:00uur).


Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Hoe lang heb ik garantie?
Los van de wettelijke garantie hanteren wij de volgende garantie richtlijnen:

Bad- en bedtextiel heeft een garantie van 12 maanden, uitzonderingen op deze regel:

  • Schade door foutief gebruik of onjuist onderhoud
  • Slijtage door veelvuldig gebruik

Bij interieurparfums en cosmetica bieden wij de garantie dat deze correct arriveren.
Komt een artikel uit deze productgroepen defect aan, meld dit dan direct.


Heb je een klacht over een Kayori product dat is aangeschaft in een andere winkel of webshop? Neem contact op met de desbetreffende winkel, zij zullen je verder helpen.


Ik heb een klacht, waar kan ik daarmee terecht?
Wanneer er een klacht is over een product of over één van onze diensten kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@kayori.nl . Benoem in je mail de naam waarop besteld is en het bestelnummer. Indien mogelijk ontvangen we graag een foto van de klacht: zo kunnen we zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Je ontvangt van de klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren.


Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan de klacht voorgelegd worden aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bezig met laden...